_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

četvrtak, 19.03.2009.

Četvrta godina promina.blog.hr-a

Moj prvi post napisao sam 19.03.2005, a započeo sam ga riječima:

„Niste čuli za Prominu....

Ja se nadam da ću Vam pomoću ove stranice približiti Prominu i život u njoj....“

Jesam li u tome uspio ili nisam, vrijeme će pokazati…



Post sam mogao započeti sličnim riječima kao i lani….

Danas je 19.03.2009. i iza mene su četiri godine pisanja promina.blog.hr-a.
Kad bi četvrtu godinu pisanja Bloga sa temama iz Promine (ili na neki način vezanim za život u Promini…) opisao statistički… bilo bi to otprilike ovako:

Ukupan broj posjeta: 185083
Samo u prošloj godini: 78516
Najviše posjeta u jednom danu: 1.100
Najviše posjeta u jednom mjesecu: 10510 (Veljača 2008.)
Prosječno dnevno posjeta: od 270 do 490

Ukupno sam u ove četiri godine napisao 602. posta, a u prošloj godini 140. postova.
Primjećujete da je to dosta manje nego što sam napisao u trećoj godini-231. post.
Razlog se krije u mom odustajanju od pisanja Bloga u periodu od 15.04.2008 do 01.08.2008 godine-skoro četiri mjeseca.

Nastavio sam pisati Blog samo iz razloga što me zanimalo kako će se ponašati Prominci nakon smjene vlasti, kako će se „Vlast“ ponašati prema Promini.
Zanimalo me da li je u Promini promjena uopće moguća…
Zanimalo me, i dalje me zanima što su sve ljudi spremni učiniti da dođu/vrate se na vlast…
Zanimalo me komu će promjenom vlasti „svanuti“, a kome „lađe potonuti“….
Zanimalo me i zanima me kako će promjena vlasti utjecati na budućnost Promine…
Hoće li to biti korak prema naprijed, ili korak prema natrag…


Vi koji redovito (ili neredovito) pratite i komentirate promina.blog.hr, napisali ste do sada preko 3380 komentara, od čega je samo u ovoj zadnjoj godini 904 komentara!
Taj podatak me najviše raduje.
Pogotovo zato što u zadnjih nekoliko mjeseci, od kad mi je „pala“ prijetnja tužbom, komentirati mogu samo registrirani posjetitelji Blog.hr-a.
Kad smo kod „tužbe“-i dalje stojim iza svake napisane riječi i tvrdnje na promina.blog.hr-u u vezi tog slučaja!



Statistički gledano, promina.blog.hr je i ovu godinu napredovao u svakom pogledu.
Ali, iza golih brojki, kao i prije, krije se puno-puno toga, puno ne ispričanih priča…

Zadnja priča koju sam čuo u vezi promina.blog.hr-a –odnosno mene kao Urednika… posebno je zanimljiva a glasi:

„Neće ni sany još dugo pisat….Mi smo povukli veze-bili kod njegova direktora, i u Upravi njegove firme… Uskoro bi mogao dobiti otkaz ili premještaj na neki drugi posao, daleko od Promine- Mogao bi on seliti i u Dubrovnik!“

Gospodo-Vi ste svoje veze povukli, ne da zaposlite i vratite u Prominu prominske sinove i kćeri, nego ste povukli veze da jednog Prominca iselite! SRAMITE SE!

Što ste mislili s tim postići?
Zastrašiti me?
Ušutkati me?
Mislite da samo vi imate veze?
Da li je moje iseljenje korak prema demokratizaciji Promine?
Da li mislite da sam ja na promina.blog.hr-u bacio svoje „najjače karte“, ili se baš toga i bojite?


………….onako usput komentiram sa ženom, kojoj se skoro smrklo na ovu vijest , pa mi po stoti put beznadno reče „Što to nama treba“?
Kažem joj da nije svako zlo za zlo…Podsjetim je da sam joj obećao putovanje u Dubrovnik još kad smo se vjenčali … i evo „prijatelji“ mi sad pomažu ispuniti obećanje….

Neka naših „Prominjaca“, samo neka nastave ovako brinuti o demografskoj obnovi… naseljavanju… raseljavanju….
Neka i njihovih pomoćnika….
Ono što siju, brzo će im sazrjeti za žetvu…



…………Moram ponoviti još jednu rečenicu koju sam povodom treće godišnjice napisao:

„Na svu sreću još ima ljudi koji vole pročitati promina.blog.hr, još ima ljudi koji mi sa osmjehom pruže ruku, još ima ljudi koji su spremni javiti mi razne informacije vezane za Prominu…“
Moram biti iskren i nadodati da je takvih ljudi ipak sve više, u odnosu na „one druge“.

Ovim putem zahvaljujem se svima onima koji su mi ponudili pomoć i pomogli kad mi je bilo najteže, kada su pritisci da odustanem od promina.blog.hr-a bili najteži-najveći, koji su mi javili što mi se sprema….koji i sada čekaju rasplet događaja u vezi posljednjih prijetnji kako bi mi pomogli.

PRIJATELJI MOJI-HVALA VAM!

Sada malo i o posjetiteljima promina.blog.hr-a…
Odakle zapravo dolaze posjetitelji na promina.blog.hr?

Evo nekoliko primjera:

Ministarstvo poljoprivrede i sumarstva RH, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
MINGO, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Ministarstvo mora,turizma,prometa i razvitka, Croatia (Hrvatska)
Ministarstvo zastite okolisa i prostornog uredjenj, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Ministry of Foreign Affairs, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Croatian Ministry of Justice, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Croatian Ministry of Economy, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Drzavni ured za reviziju, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia
HRVATSKE VODE, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
HGK Internet access in Croatia, Croatia (Hrvatska)
HINA, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Hrvatski Crveni Kriz - Croatian Red Cross, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
HBK-HR, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
GONG, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Euroherc osiguranje d.d., Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
National Bank of Croatia - Governor's office, Zagr, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Jadranska banka d.d. Sibenik, Croatia, Sibenik, Sibensko-Kninska, Croatia (Hrvatska
NOVI LIST novinsko-nakladnicko dionicko drustvo, Rijeka, Primorsko-Goranska, Croatia (Hrvatska)
Vecernji list d.o.o., Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Slobodna Dalmacija d.d., Split, Splitsko-Dalmatinska, Croatia (Hrvatska)
Tisak Zagreb, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
EuropaPress Holding, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
HRT - Croatian Radio Television, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Green ISP B.V., Den Haag, Zuid-Holland, Netherlands,
Center vlade za informatiko, Slovenia
Uprava za zajednicke polsove republickih organa, Beograd, Yugoslavia
Vlada Republike Crne Gore, Podgorica, ZR

Važno je napomenuti da najveći broj posjeta ipak dolazi iz Hrvatske, evo i te statistike:

1.Croatia (Hrvatska)------- 153,466--83.0 %
2. Slovenia----------------------5,921---3.2 %
3. Germany---------------------5,494----3.0 %
4. Yugoslavia-------------------3,563----1.9 %
5. Bosnia and Herzegovina----3,188---1.7 %
6. United States-----------------1,581----0.9 %

Ovo je naravno samo dio „zanimljivih“ posjetitelja i ja ih sve, odnosno ja Vas sve ovim putem pozdravljam i zahvaljujem što ste svojim komentarima pomogli da o život u Promini ostane pisani trag, kako dokaz da nikad ne postoji samo jedna istina-samo jedan pogled na svijet.
Pisani trag nekim ljudima i jeste najveći problem koji ima zadaje promina.blog.hr, pogotovo postovi koji „iskoče“ iz arhive, i ponovno nas podsjete na neke izjave.. razmišljanja…

Eto, to bi bila moja razmišljanja povodom četvrte godine pisanja Bloga, da ostane meni za sjećanje….
Kako sam razmišljao na „Treći rođendan Bloga“ pročitajte pod linkom:

http://promina.blog.hr/2008/03/1624483720/treca-godina-prominabloghra.html

Kako sam razmišljao na „Drugi rođendan Bloga“ pročitajte pod linkom:

http://promina.blog.hr/2007/03/1622322581/druga-godina-prominabloghra.html

Kako sam razmišljao na „Prvi rođendan Bloga“ pročitajte pod linkom:
http://promina.blog.hr/2006/03/1620790682/godinu-dana-prominabloghra.html


Pozdrav iz Promine,

Živili,

Oznake: Godišnjica Promina bloga

- 19:12 - Komentiraj post (9) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić