_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

nedjelja, 19.03.2006.

Godinu dana Promina.blog.hr-a

Davnog 19.03.2005., prije točno godinu dana odlučio sam otvoriti stranice svog Bloga. Netko koristi Blog za iznošenje svojih događaja, doživljaja, osobih razmišljanja o svemu i svačemu.
Meni je Blog dobro došao da mogu pisati o Promini.
Nekoliko puta sam pokušavao naći ljude koji su voljni sudjelovati u izradi prominskog portala, ali nikako mi nije pošlo za rukom. Većinom su to bila samo obećanja, i na njima je sve i ostajalo. Ali s druge strane je dobro što sam ja sad glavni i odgovorni krivac za sve dobro i loše na mom blogu.
Drago mi je da je Promina.blog.hr prilično dobro posjećen. Broj posjetitelja svakog je dana sve veći, i dnevno bilježim prosječno 15-ak posjeta, premda ima dana da ih bude i preko 50. (Vjerojatno ljudi zalutaju ha ha ha).
Drago mi je pročitati i vaše komentare.
Neki su se vjerojatno uvrjedili kad sam im brisao komentare koje su ostavljali, ali jednostavno moja namjera nije ovim Blogom širiti mržnju. Ne volim kad komentatori previše psuju, vrjeđaju....

Još malo statistike....

Do danas sam napisao 61. post....
Napisao sam ukupno 7244. riječi u njima...
Vi ste ostavili i 151. komentar...
Prosjek komentara po postu je 2,5.....

Sad ono najzanimljivije....

Di sve ima Prominaca koji čitaju moj blog?
Ja sam mislio da će dosta posjetitelja biti iz Hrvatske, možda i više iz Njemačke, Amerike......
Ali iznenadit će te se , a možda i nećete kad Vam kažem da:

Iz Hrvatske na Promina.blog.hr dolazi 78% posjetitelja,
*Slovenije 14% (nekad 25%),
*Srbije i Crne gore 3,6%,
*Amerike 1,5%,
*Njemačke 1%

Ja Vas sve zajedno pozdravljam, a posebno Promince u Sloveniji jer su oni od samog početka svakoga dana na mom Blogu.

Pozdrav iz Promine i veselim se svakom Vašem novom komentaru u sljedećoj blogovskoj godoni u Promini.

Živili!


- 22:30 - Komentiraj post (4) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić