_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

četvrtak, 24.05.2012.

Pozdrav iz….

Prije nekoliko dana, objavio sam post pod naslovom:
„Razvodje kuća Duancic“
Link: http://promina.blog.hr/2012/05/1630783836/razvodje-kuca-duancic.html

Tema posta je moje saznanje da u Razvođu jedna djevojčica ima razglednicu staru preko 100 godina….(više u samom postu).

Ostaje nam da se zapitamo, da li je to jedina tako stara razglednica sa prostora općine Promina?

Da li netko zna odgovor?

Moj prijatelj inž Škarica, donedavno i radni kolega…strastveni je sakupljač razglednica Knina i Krke.
Zajedno sa svojim prijateljem Zvonimirom Šuljkom, tiskao je knjigu „Knin na starim razglednivama i vedutama“ (a sponzor tiskanja-objave je bio Grad Knin-moram to obavezno spomenuti).
Jednog dana, navratio je do mene kući i donio mi jednu razglednicu Oklaja, staru 20-30 godina.

„Vidi Sanko- jel' ti poznata ova razglednica“
-Ma je' inžinjeru…imam je ja negdje već skeniranu….al' baš mi je drago što ste mi je donijeli…
Igrom slučaja, razglednicu koju sam držao u ruci, napisala je moja teta Milena, sestra moje pokojne majke….i poslala je svojoj teti u Vinkovce….
Koja slučajnost, da ta razglednica na kraju završi u mojim rukama?!

I reče meni inž Škarica između ostalog; „Znaš Sanko, u Zagrebu ti ima jedan strašan kolekcionar razglednica. Jedva sam ga nagovorio da mi pokaže svoju zbirku. Pa to je nešto fenomenalno-To nitko nema, što on ima!,
Inače, on ti je porijeklom iz Promine…otac mu je tu iz čini mi se Bogatića…Čitluka?.“
(Rekao mi je i prezime Gluić, ili Gluović…ali sad više nisam siguran u točnost tog podatka).

Uglavnom, da skratim...postoje ljudi koji imaju bogate zbirke razglednica iz našeg kraja, samo je pitanje hoćemo li imati priliku ugledati ih jednom u knjigama koje se bave tom tematikom.

Čitajući komentar @nečmenjanke:

„Ja san čula od pok. ćaće , da moj kum Garan ( proša si kraj njegove kuće , kad si dokumentira Nečven , priko puta one bakice šta se ispovidala) tkđ. ima razglednicu ili fotografiju , više se ne sićan šta o to dvoje , svoji ' dvora ' iz tog vrimena ..
Pa eto , mislin da bi te možda zanimalo...“

…sjetim se svoje zbirke skeniranih „Starih slika Promine“…
Zbirke koju sam sanjao jednog dana izraditi, napraviti izložbu u Domu kulture, ili osnovnoj školi…i ostaviti je trajno izloženu, kao svjedočanstvo jednog „zaboravljenog“ vremena našoj djeci…
...sjetim se crno-bijelih razglednica...

Evo ih nekoliko iz Promine sedamdesetih godina prošlog stoljeća….
(na drugoj je Garanova kuća, dvorište sa kuglama pored vrata)















Serija je to od 10 razglednica ako se ne varam, a meni nedostaje tri komada da bi zbirka bila potpuna.

Evo i jedna još dosta starija sa motivima Bilušića Buka (već sam je jednom objavio na blogu);



Nadam se da vam se razglednice sviđaju.

(Sad bi bilo zanimljivo kad bi vas ja zamolio da mi pošaljete skeniranu koju razglednicu iz Promine, ako je imate....a vi je poslali....
...ali znam da od tog nema ništa..pa zanemarite ovu zadnju rečenicu).


Nadopuna posta 01.06.2012

Pronašao sam na web stranici "aukcije.hr", još jednu razglednicu "Pozdrav iz Mratova"-evo i nje;



Nadopuna posta 11.08.2012

Iz Arhive profesora Ante Vladimira Bikića, dobio sam IV-tu iz kompleta crno-bijelih razglednica, evo i nje:




Nadopuna posta 30.04.203

Puljanka Jadranka, poslala mi je sljedeću razglednicu:




Oznake: Pozdrav iz...

- 17:39 - Komentiraj post (2) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić