_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

nedjelja, 17.02.2013.

Stare slike Promine.....

Prije nekoliko dana, primjetio sam da se na fejsu "vrte" pojedine fotografije koje sam prije nekoliko godina skupljao pod naslovom-"Stare slike Promine".

Maloprije pregledavam današnje pretrage na blogu i pronalazim rečenice:

...generacija 1968 oš vjeko širinić oklaj...
...generacije djece rođene 1979 oklaj....

Već sam pomalo i zaboravio na fotografije koje sam uz pomoć prijatelja skupljao prije skoro desetak godina.

Već se ponavljam kao papagaj...ali...za one koji nisu možda znali..čuli..

Puno toga je izgorjelo u plamenu u Domovinskom ratu, između ostalog i obiteljske fotografije, fotografije djece u vrtiću...školi...

Od brojne djece koja se nalaze na fotografijama, valjda je netko uspio spasiti od ratnog vihora ovjekovječeni trenutak prošlosti?

Sačuvalo se dosta toga, i ja sam sanjao jednog dana izložiti zbirku u prominskom muzeju...Sanjao sam, da će jednog dana netko pisati knjigu o životu u Promini, a one će poslužiti kao prilog, svjedok koji priča tisuće riječi...

Nešto od fotografija, objavljeno je u Župnom listu Promina, tijekom godina izdavanja, a dio još "spava" na mojim CD-ima.

Za ovu priliku, odlučio sam objaviti fotografije nastale tijekom školovanja djece u osnovnoj školi Vijeko Širinić Oklaj.

(Zgrade škole su se mijenjale, od Čitluka, Stare škole u Oklaju, Općine, do "zadnje lokacije", ali škola se do Domovinskog rata uvijek -zanimljivo, zvala isto "Osnovna škola Vijeke Širinića Oklaj".)

Evo fotografija složenih po godinama počevši od 1950. godine;







...i to bi za sada bilo to...

Zahvaljujem se svima koji su mi pomogli u prikupljanju ovih fotografija, kao i svima onima koji (su) se nakon ovog posta odluče poslati fotografiju svog razreda na e-meil bloga....te na taj način nadopune ovu foto priču.

HVALA VAM SVIMA!


Oznake: Život u Promini, stare slike

- 20:59 - Komentiraj post (0) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić