_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

srijeda, 19.03.2008.

Treća godina promina.blog.hr-a

Danas je 19.03.2008. i iza mene su pune tri godine pisanja promina.blog.hr-a.
Kad bi treću godinu pisanja Bloga sa temama iz Promine (ili na neki način vezanim za život u Promini…) opisao statistički… bilo bi to otprilike ovako:

Ukupan broj posjeta: 106567
Najviše posjeta u jednom danu: 1100
Najviše posjeta u jednom mjesecu: 10510 (Veljača 2008.)
Prosječno dnevno posjeta: 250

Ukupno sam u ove tri godine napisao 462 posta, a u prošloj godini 231 post.
Vi koji redovito (ili neredovito) pratite i komentirate Blog, napisali ste u prošloj godini preko 1400 komentara.

Tri puta su moji postovi završavali na naslovnici Blog.hr-a….

Statistički gledano, promina.blog.hr je i ovu godinu napredovao… ali to je samo statistika, a izreka kaže: „Postoji laž, velika laž i statistika“.

Iza golih brojki krije se puno toga.
Nedavno mi je jedan moj prijatelj u razgovoru rekao sljedeće:

„Ako svaki tvoj post na neki način „takne“ samo jedan posto tvojih čitatelja, iz posta u post, skuplja se sve veći i veći broj „taknutih“ posjetitelja, i odjednom ćeš se naći sam protiv sviju. Ako nisi spreman na takvu situaciju, onda nisi svjestan što ti može donijeti pisanje Bloga“.…

Priznajem, na početku pisanja „priča iz života u Promini“ nisam mislio da ću svojim postovima nekoga „taknuti“, ali što je tu je… čovjek se uči dok je živ, a na svojim se greškama najbolje uči.
Zato je vjerojatno većina vas primjetila da je moje pero u zadnje vrijeme prilično „tuplje“, a svoje mišljenje o nekim temama u postovima nastojim zadržati za sebe.

Ipak nije svako zlo- za zlo… što bi rekli naši stari.
Sad barem znam tko su mi iskreni prijatelji, i tko je spreman pomoći kad stvari krenu krivim putem…
Na svu sreću još ima ljudi koji vole pročitati ovaj Blog, još ima ljudi koji mi sa osmjehom pruže ruku, još ima ljudi koji su spremni javiti mi razne informacije vezane za Prominu…

Pisanje Bloga kako u svijetu, tako i u nas postalo je prilično opasno, a najbolji primjer je sudbina blogera „Šibenska konoba“…
Ja sam svjestan da je promina.blog.hr čitan od strane raznih institucija, dnevnih novina… i u zadnje vrijeme zbog toga pazim na svaku napisanu riječ.
Iz istog razloga, odlučio sam zabraniti anonimno komentiranje, jer držim da bi i komentatori trebali stajati imenom i prezimenom (registrirati se) iza onog što pišu, kao što i ja stojim (ali to je bio naravno samo jedan od razloga za ukidanje anonimnog komentiranja).
Naravno, moje ime se nigdje ne spominje kao ime autora promina.blog.hr-a na samom Blogu, ali se svi moji osobni podatci nalaze u Uredništvu Blog.hr-a, i tko me želi pronaći … brzo me pronađe….

Sada malo i o posjetiteljima promina.blog.hr-a…
Odakle zapravo dolaze posjetitelji na promina.blog.hr?

Evo nekoliko primjera:

Ministarstvo poljoprivrede i sumarstva RH, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Ministarstvo zastite okolisa i prostornog uredjenj, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Croatian Ministry of Justice, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Croatian Ministry of Economy, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
HRVATSKE VODE, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
HGK Internet access in Croatia, Croatia (Hrvatska)
Hrvatski Crveni Kriz - Croatian Red Cross, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
HBK-HR, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
GONG, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Euroherc osiguranje d.d., Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
National Bank of Croatia - Governor's office, Zagr, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Jadranska banka d.d. Sibenik, Croatia, Sibenik, Sibensko-Kninska, Croatia (Hrvatska
NOVI LIST novinsko-nakladnicko dionicko drustvo, Rijeka, Primorsko-Goranska, Croatia (Hrvatska)
Vecernji list d.o.o., Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Slobodna Dalmacija d.d., Split, Splitsko-Dalmatinska, Croatia (Hrvatska)
Tisak Zagreb, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
EuropaPress Holding, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
HRT - Croatian Radio Television, Zagreb, Grad Zagreb, Croatia (Hrvatska)
Green ISP B.V., Den Haag, Zuid-Holland, Netherlands,
Center vlade za informatiko, Slovenia
Uprava za zajednicke polsove republickih organa, Beograd, Yugoslavia

Ovo je naravno samo dio „zanimljivih“ posjetitelja i ja ih sve, odnosno ja Vas sve ovim putem pozdravljam i zahvaljujem što ste svojim komentarima pomogli da se život u Promini sagleda iz više perspektiva- sa više gledišta…

Eto, to bi bila moja razmišljanja povodom treće godine pisanja Bloga.

Kako sam razmišljao na „Drugi rođendan Bloga“ pročitajte pod linkom:
http://promina.blog.hr/2007/03/1622322581/druga-godina-prominabloghra.html

Kako sam razmišljao na „Prvi rođendan Bloga“ pročitajte pod linkom:
http://promina.blog.hr/2006/03/1620790682/godinu-dana-prominabloghra.html


Pozdrav iz Promine,

Živili,

Oznake: Godišnjica Promina bloga

- 22:05 - Komentiraj post (5) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić