_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

petak, 01.06.2012.

Pozdrav iz….II dio

Prije nekolio dana objavio sam post pod naslovom „Pozdrav iz….“
Link: http://promina.blog.hr/2012/05/1630801356/pozdrav-iz.html

Tema posta su bile crno-bijele razglednice iz Promine.

Nedavno sam razgovarao s prijeteljem na temu razglednica, i on me podsjetio na razglednice u boji, koje ste iz pošte u Oklaju mogli poslati svojoj rodbini…prijateljima…do početka samog rata.

Sjećate li se tih razglednica?

Zavirio sam u svoju arhivu, i pronašao ih nekoliko;









Slanje razglednica, nije više tako česta pojava kao nekad.
Tu su mobiteli, e-mailovi…i tko zna što sve ne…

Ali ipak, nakon rata, poznati fotograf Tješimir Marić, napravio je nekoliko razglednica, evo nekih od njih;







(Nadam se da mi Tješimir Marić neće zamjeriti objavu njegovih razglednica).

Što mislite, da li je nakon Tješimira još netko narpavio koju razglednicu iz Promine?

Prije tri godine, prijetelj mi je pokazao nekoliko „novih“ razglednica iz Promine, koje je dao tiskati Hrvoje Bandalo.
Na razglednicama su moje fotografije koje sam mu jednom prilikom dao, i baš mi ih je bilo drago vidjeti u tom formatu.

Nažalost, nemam niti jednu od tih-Hrćinih razglednica, a baš bi rado i njih objavio….

Ali...nema veze...Nadam se da u vam i ove razglednice zanimljive kao i prethodne...



Nadopuna posta (01.06.2012 1610h):

Evo, upravo sam iz Rostova na Donu primio skenirane razglednice koje je dao tiskati Hrćo;





Pozdrav Prominjcu u Rastovu na Donu!

Zadnja fotografija donje razglednice krasi i hodnik moje kuće -"Dani ponosa i zajedništva...."


Nadopuna posta 16.06.2012 (subota)

Dobio sam od susjeda Jure, još jednu prekrasnu razglednicu od Tješimira Marića.

Evo i nje;



....i još jedne od Tješimira Marića (ako se ne varam)..koju sam pronašao zagubljenu u svojoj arhivi...




- 13:01 - Komentiraj post (2) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić