_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

četvrtak, 30.06.2011.

Popis stanovništva 2011- Promina

Iza nas je još jedan Popis stanovništva.

O ovoj temi već sam pisao pod linkom:
http://promina.blog.hr/2011/03/1629081621/popis-stanovnistva-2011.html

Napravio sam jedan grafikon s podacima o broju stanovnika za naselja u Promini prema popisu stanovništva
2001 godine, usporedno sa 2011 godinom.

Photobucket


Iz grafa je vidljivo da je broj stanovnika u većini naselja u Općini Promina u padu, osim u Bobodolu (porast broja
stanovnika za 2) i Oklaju, gdje je broj stanovnika u odnosu na 2001 godinu porastao za 60 stanovnika, ili 15%.

Nažalost, naselja Bogatići (prominski) i Ljubotić, doslovno su prepolovili broj stanovnika.

Uglavnom, Promina je sa 1317 stanovnika 2001 godine, „spala“ na 1109 stanovnika 2011 godine.




U postu, koji sam spomenuo na samom početku teksta, napisao sam:

„Od 6525 stanovnika koliko nas je bilo 1953 godine,
pa do 2574 stanovnika 1991 godine,
zatim oko1300 stanovnika 2001 godine- prema prvom Popisu stanovništva nakon Domovinskog rata....
došli smo do 2011 godine u kojoj nas ima –što mislite koliko?

Moja procjena je da nas neće biti više od 1100, a vaša?“

Moja prepostavka je bila skoro pa točna. Pogriješio sam za samo 9 stanovnika!

Inače, brojku od 1100 stanovnika, temeljio sam na broju zdravstveno osiguranih osoba u Općini Promina, što je
još jedan dokaz da se kretanje broja stanovnika vrlo lako može pratiti, čitajući mjesečna izvješća HZZO-a!

Bilo kako bilo, mislim da smo na kraju dobro i prošli, i da ova brojka od 1100 stanovnika i nije tako loša, te da po
meni zvuči čak i umjereno optimistično.


Nadopuna posta:

Malo sam razmišljao o povećanju broja stanovnika u Oklaju u zadnjih 10 godina.
Povećanje za 60 stanovnika nije zanemarivo, i logično je zapitati se od kud je stiglo tih 60. stanovnika, tko su ti
ljudi?
Odgovor je jednostavan.
U popis stanovništva "ušli su" i stanovnici Doma za starije i nemoćne u Oklaju, a njih je negdje oko 80.

Eto kako nas statistika može obradovati....ali i ostaviti nas zamišljene....

I nakraju, evo i grafa u kojem možemo pratiti kretanja broja stanovnika u Promini od 1857. godine do 2011. godine;



Oznake: Popis stanovništva

- 12:01 - Komentiraj post (0) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić