_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

srijeda, 10.08.2011.

Lana Jurčević u Oklaju na Veliku Gospu -15.08.2011 21:30h

Prije nekoliko dana, nazvao me na telefon gosp Slavko Cota- Braco sa zamolbom da najavim koncert
Lane Jurčević u Oklaju, za Veliku Gospu. Kako je još neke stvari trebalo dogovoriti sa sponzorima,
zamolio me da pričekam potvrdu događaja e-mailom.

Danas sam na e-mail promina.blog.hr-a dobio sljedeću poruku:

**************************
„Sanimire najavljujem ti Prominsku feštu u Oklaju 15.8 uz nastup Lane
Jurčević i njezinog šesteročlanog benda, te kao gost večeri grupa Deni.
Program Velike Gospe trajat će 6 sati non stop. Bit će ludilo. U slučaju lošeg vrimena selimo u Dom kulture.

Vidjet ćeš bit će ludo i nezaboravno.
POZDRAV
SLAVKO COTA

..a u prilogu i fotografija:
Photobucket

**************************

Kad smo kod koncerata u Promini...ima još jedna informacija.
Za petak 12.08.2011 bio je najavljen rock koncert dva benda ispred kafića Kula.
Jučer me sav potresen nazvao prijatelj, Slavonac Jakšić, član jednog od bendova- i kao iz topa ispalio
„Zabranjen nam je koncert u Oklaju!“
Plakati koji si bili postavljeni, isti dan su i uklonjeni...i koncert je otkazan.
O čemu se zapravo radi...koga zanima...putem facebook-a saznat će...
U svakom slučaju...žalosno da žalosnije ne može biti!

Nakon svega što sam čuo, rekao sam Slavoncu da nemam namjeru o ovoj temi pisati, jer mi je dosta sukoba.
Nakon toga mi stiže najava gospodina Brace Cote za Lanin koncert- i što učiniti?

Ako najavim koncert Lane...a ne spomenem zabranjeni koncert Prominjaca i Drnišana- ne valja...
Ako ne napišem ništa o Laninu koncertu, a već sam obećao gosp Braci da ću objaviti...opet ne valja-ne držim do svoje riječi.

I što napraviti?

Osim ovih dvojbi...nedavno sam odlučio da ću nastojati uopće ne pisati o svakodnevnim temama i
i problemima u Promini, pa mi se i ta opcija motala po glavi....zašto biti u tijeku događaja, kad se većinom
radi o "crnoj kronici"?

E...tako vam je to ljudi moji....

Najbolje je udariti brigu na veselje i krenuti na Lanu...pardon gledati i slušati Lanu Jurčević za
Veliku Gospu u Oklaju!

- 22:48 - Komentiraj post (3) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić