_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

utorak, 09.02.2010.

Gospa Čatrnjska utonula u mrak

Prije nešto više od tri godine, uz pomoć gospodina Bare iz Suknovaca, crkva Gospe Čatrnjske dobila je vanjsku rasvjetu.

Pisao sam o toj temi u postu pod naslovom:
Gospa Čatrnjska dobila vanjsku rasvjetu
Pod linkom:
http://promina.blog.hr/2006/10/1621645701/gospa-catrnjska-dobila-vanjsku-rasvjetu.html


Koliko sam samo puta s posebnim guštom i radošću promatrao Gospu Čatrnjsku, vraćajući se s puta iz Zagreba.
Ali ovaj put….svjetla više nije bilo.
Crkva Gospe Čatrnjske utonula je u mrak.
Kad malo bolje razmislim, u cijeloj ovoj priči, ima jako puno simbolike

Zapitam se, da li smo mi u Promini utonuli u duhovni mrak?
Zapitam se, da li smo mi svjesni u koliki smo utonuli mrak?

Navodno je račun za vanjsku rasvjetu bio prevelik za našu Župu, I rasvjeta je isključena.
Ipak, mislim da je fra Krešo ovim potezom pokušao probuditi sve nas…potaknuti na razmišljanje o trenutku u kojem živimo, o značaju vjere u našem životu.
“Opaliti šamar svima”- da se konačno probudimo.

Bit ću iskren, I ja sam tužan i razočaran kad vidim sve ovo oko sebe.

Žalostan sam kad ljude raduje djeljenje otkaza….
Žalostan sam kad se ljudi raduju rušenju tuđih mukotrpnim radom izgrađenih kuća…
Žalostan sam kad ljude čini sretnim gašenje promina.blog.hr-a….i kažnjavanje Urednika sa novčanima iznosima od nekoliko desetaka tisuća kuna….

Pa šta je s vama ljudi?
Za kakvu se vi to Prominu borite?
Čije interese štitite?

Zar se tako naseljava Promina?
Zar se tako pomaže mladima ljudima da u Promini ostanu?
Postoji li netko u Promini tko nešto vrijedi I ima svoje mišljenje, a da trenuta vlast s njim nije u sukobu?


Fra Krešo, znam da Vam nije lako s nama…ali ako I “Bog od nas digne ruke”…….

Prominci, hoćemo li, možemo li upaliti ponovno svjetlo?


Oznake: Gospa Čatrnjska

- 18:00 - Komentiraj post (16) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić