_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

srijeda, 14.10.2009.

Zatišje pred buru

Zadnji post ostao je malo duže na naslovnici...i nadam se da ste ga dobro pročitali...i shvatili njegovu poruku.
Nadam se da ste shvatili, da postoji i neka druga, vječito sanjana Promina.
Promina u kojoj smo spremni pomoći jedni drugima.
Promina u kojoj se ne «odričemo svojih zastava», ali imamo zajednički cilj i prema njemu hodam zajedno-uzajamno se poštivajući.

Zadnja dva mjeseca, primjetili ste vjerojatno da se nešto «u meni dijeli»....da ne pišem tako često kao prije....

Često sam zamjerao ljudima koji se odriču iznošenja svog mišljenja u javnosti..."u ime stranke" ..."viših interesa". Oštro sam to osuđivao....a da ne bi bilo nesporazuma, i danas ne podržavam takvo ponašanje....
Pišući o raznima temama iz života u Promini, takao sam u puno osinjih gnjezda.... i mnogi su mi na razne načine poručivali da «utihnem».

Očekivao sam to od mnogih, ali od nekih nisam, i to me razočaralo- i eto....o tome ovo cijelo vrijeme razmišljam....tražim logičan odgovor...

Moji postovi «Iz života jednog vijećnika», postali su «kamen spoticanja, zrno razdora».
Oni koji su «transparentnos» istakli u svojim životoposima kao vrlinu, zaželjeli su da promina.blog.hr postane njihovo glasilo.....ali ne za transparentno djelovanje!

Odlučio sam uzeti odmor i malo razmisliti o svemu.
Ipak, o radu u Općinskom vijeću Promine, nisam imao namjeru prestati pisati.
Doduše, imali smo «Dan Općine» i «Svečanu sjednicu Općinekog vijeća», ali tu nije bilo nekih presudno važnih informacija.

Prema Statutu Općine Promina, Člana 43. Načelnik 2 puta godišnje podnosi polugodišnje izvješće o svom radu i to do 31.ožujka tekuće godine za razdoblje srpanj-prosinac prethodne godine i do 15. rujna za razdoblje siječanj-lipanj tekuće godine.

Nadao sam se skoroj sjednici Vijeća, kako bi mogao čuti što ima novog u Općini, ali i koji to novi vjetrovi pušu.

Prema neslužbenim informacijama...»Vladajući» u vijeću nisu zadovoljni što informacije sa Vijeća odlaze u javnost, kao ni sa činjenicom da nemaju 7 ruku u zraku....i rješenje ove situacije su po njima novi izbori. Nastojat će opstruirat rad vijeća, kako bi što prije ostvarili svoj naum.
Načelnik je dobio novi Statut, te time i sve nove ovlasti oko kojih se sada sikiraju Gradonačelnici gradova u okruženju, kojima to nije pošlo za rukom,..... i za Vijeće ga sada uopće nije briga....On može i bez njega!? «Ono pada, ali ja ostajem!»

Ako bi išli novi izbori, računa se i s mogućnošću «razaranja» Nezavisne liste, odnosno makar uklanjanja mene sa iste.....


Ali o svemu tome....u sljedećem broju.....


Nezavisnost nema cijenu......
A opet...cijena nezavisnosti je često prilično visoka....

Oznake: općina promina, Život u Promini

- 18:00 - Komentiraj post (0) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić