_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

nedjelja, 30.12.2012.

Ukupan broj posjeta Promina.blog.hr-u prešao 500.000!

Baš sam se pitao kada će ukupan broj posjeta Promina blogu, doći do čarobne brojke od 500.000, ili malo zvučnije prijeći -pola milijuna posjeta!

Predviđao sam da bi se to moglo dogoditi do osme godišnjice postojanja bloga 19.03.2013. godine, ali kako sam u 2012. godini bio prilično aktivan u pisanju postova, čarobnu brojku „sustigao“ sam danas 30.12.2012. u 21:05 sat, skoro tri mjeseca ranije.


Evo što se može vidjeti na web stranici „ Web stats counter from Motigo webstats“, pod linkom:
http://webstats.motigo.com/s?tab=1&link=1&id=3842049




Posjetitelji Promina bloga, stižu na blog iz sljedećih država:



Na karti to izgleda ovako:





Godina 2012. koja samo što nije pobjegla, bila je najuspješnija od kad pišem blog, i dosegla je brojku od 102092 posjeta (do večeras 21:05)!
Ujedno sam oborio rekord posjeta u jednom danu i od 7. studenog 2012. to je brojka 1,705!



Što reći na navedene postotke nego neskromno- odlučio sam biti bolji!


Kako se kretao broj posjeta od 2005. godine, od kada postoji Promina blog, možete pogledati na sljedećoj fotografiji:





Sigurno uočavate rast posjeta do 2009. godine, a zatim 2010. godine pad?

Teška je bila 2010. godina, ali sam uspio preživjeti sve sudske procese i klevete, koji su me tada snašli. Preživio sam- idem dalje!

Godinama me posjetitelji bloga pitaju zašto skoro svaki put kad otvore blog, „iskoče“ nekakve stranice sa reklamama.Odgovor se krije upravo u web stranici, alatu koji je sve ove godine pratio tko i od kuda posjećuje Promina blog.

Namjerno navodim „sve ove godine“, jer od večeras isključujem ovaj alat, i u statistici „zaključavam“ brojke na 500.001 posjetitelju.


Što reći na kraju, nego hvala vam svima što svih ovih godina pratite Promina.blog.hr, što ste dio ove velike brojke!

Hvala svima vama koji mi pomažete u stvaranju Promina bloga, jer bez vas bi ova brojka sigurno bila daleko manja.

Sljedeći cilj je….reći ću vam kad dođem do njega…sad je još prerano….

Ali 500.000 je jako lijep broj....

Živili!

- 21:20 - Komentiraj post (0) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić