_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

ponedjeljak, 10.12.2012.

„Gorka ljubav“-Marko M Popović- 9. dio




Prethodni post na ovu temu nalazi se pod linkom:

http://promina.blog.hr/2012/11/1631192383/gorka-ljubavmarko-m-popovic-8-dio.html



Gorka ljubav (9. dio)

Kad je Zorka čula riječi ove
U srcu joj dođu nade nove,
Al' se pravi kao da je vrijeđa
Htjela bi ići pa okreće leđa.
Malo pođe pa opet zastane
Pa Mirkanu govoriti stane:

»Kad bi sada Marka ostavila
To bi znala cijela okolina,
Svak' bi rek'o da pošteno nije
Obećat' se za osobe dvije.
A još uz to što bi rek'o tata
Koji me je obeć'o za Marka«

Što je glavna odlika muškarca
Da ne klone od prvog udarca,
Stade Mirko tražit nove riječi
Uvjerljive da joj srce liječi,

»Čuj Zorice, ružo iz đardina
Ja za tobom čeznem par godina.
Na te mislim od kad sam te sreo
I sa tobom ljubav započeo.

Tebe gledam kada snivam sanak
Mrjem za te kad nastupi danak
Ti si cvijetak koji zimi cvati
Ja ga moram za sebe ubrati.

Di mi prija miris i ljepota
Kroz tok moga cijeloga života
Radi toga u nedjelju veče
Moramo se ovdje sastat' cvijeće.

Da mi onda kažeš rezultate
Što će reći tvoj otac i mate
A još uz to moram nešto reći
Par riječi koje vodi sreći.

Prva ljubav znaš najslađa da je
Što u srcu vječito ostaje
Pogotovu kod ženskoga roda
U sjećanju ostaje do groba.

I ta ljubav iz minulih dana
Na vjernost nas podsjeća dragana.
Ne muči me i ne gubi vrijeme
Kaži mila 'o'š poći za mene«.

'Ko će žabu natjerat u vodu
U sred ljeta kad vrućina smeta
I djevojku da uzme bećara
Za kim čezne par godina dana
Jer kad stara ljubav se ponavlja
Na greške se lako zaboravlja

Poče Zorka riječi da servira
Da utješi svoga kavalira.

»Dobro Mirko ako je to tako
U nedjelju ti dođi svakako,
Naći ćeš me na ovome mjestu
Kod ćeš poznat po visokom brijestu.

Samo ako ne misliš doditi
Moš' slobodno odmah me ubiti,
I na licu mjesta me sahrani
Da o meni narod ne divani.
Jer sad si mi povrijedio rane
Srcu mome odavno zadane«

Na to Mirko stade da se smije

»Čuj Zorice moje najmilije.
Budi dušo bez imalo brige,
Učiniti neću ti intrige,
Doći ću ti kao što sam reka'
Jer sad si mi srcu dala lijeka«.

Poslije toga u znaku ljubavi
Razgovor se srdačan nastavi,
Potenciran iz ljubavi vruće
Stvarali su planove buduće.
A kad Mirko odlazit' je ima
Pozdrave se vrućim poljupcima.

Ode mladić s biciklom po vlaci
Par pogleda na Zoricu baci
A ona mu rupcem otpozdravi
Dok ih sumrak večernji rastavi.

Mirko vesel ode svojoj kući
Zora osta ovce čuvajući .
A u veče ovce kući goni
Pjesmu pjeva rek'o bi da zvoni,

Vrijeme tiho daleko se čuje
Iz dvorišta majka osluškuje;
Lijepa pjesma sadržaj dirljivi
I rođena majka joj se divi.

Izšetala pred nju par koraka
Pa joj stavi ruke oko vrata.

»Čuj Zorice drago dijete moje
Pola sata slušam pjesme tvoje
Koje nisam čula već odavno
Pa zbog toga radujem se javno.

Kaži majci golubice bijela
Radi čeg' si toliko vesela.
A zbog čega i biti imadeš
Kad za svojeg vjerenika znadeš,

Moram sutra reći novom zetu
Da naiđe češće mom djetetu.
I danas si rad' tog raspjevana,
Kad si svojeg vidjela dragana,

Sigurno je Marko dolazio
Zamišljenost od tebe odnio«

Na to Zorka reći se usudi
Nemoj majko biti u zabludi,
Bio j' dragi al' nek' znadeš Mirko
Rad tog sam ti vesela toliko.

Zbog tog pjevam a srce mi gori
Večeras me dragi razgovori
Došao je kod ovaca k meni
I rekao da će da me ženi

Nemoj shvatit da je ovo šala
Ja sam mu se mlada obećala
Jer iskreno volim tog bećara
Vjenčat će me kroz petnaest dana,

A ja sam ti rekla još i prije
Da za njega moje srce gine.
I do smrti njegova ću bditi
Ili ću se u vodu baciti

Već ti noćas oko tate muti
Da se rad' tog namene ne ljuti,
Pa mi onda neće robu dati.
A za Mirka ja ću se udati.

A to ću mu i ja sutra reći
Ako neda sama ću pobjeći
Od ovaca ili odkud' bilo
Samo kad mi kaže moje milo.

« Na to mati na nju vatru diže
Sa pesnicom primiče se bliže.
Ali Zorka ni okom da trene
Prema majci bijele grudi krene

»Evo majko tu su moje grudi
Iz kojih se živ osjećaj budi,
Tu je srce koje volit' znade
Samo jednog kojega imade.

A ti ako srce imaš tako
Da me tjeraš da ostavim zlato,
I da silom budem drugom draga
A to znači da moj život strada;

Onda bolje da ti kao mati
Oduzmeš mi život da ne patim
Nek' glasovi na sve strane lete
Da je majka usmrtila dijete

Samo zato što je ljubit htjela
Ono biće koje je voljela«.

To izreče nesta u sred mraka
Stara osta' stisnutijeh šaka,
Ma kol'ko je tvrdog srca bila
Iz oka je suzicu pustila

.....

Nastavlja se….pod linkom:
http://promina.blog.hr/2012/12/1631384742/gorka-ljubavmarko-m-popovic-10-dio.html



Oznake: „Gorka ljubav“-Marko M Popović

- 12:00 - Komentiraj post (0) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić