_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

utorak, 14.02.2012.

Nekolio fotografija iz sniježnih Zelića

Danas sam na e-mail bloga, dobio nekoliko fotografija iz snijegom prekirivenih Zelića.

Rado ih dijelim s čitateljima bloga, i zahvaljujem Rajku Zeliću što mi ih je poslao!

*

*

*


Inače, Zelići katastarski pripadaju selu Matasima, i smješteni su u najsjevernijem dijelu općine Promina.
Kako stvari stoje, Matase polako puste, dok u Zelićima ima još mladosti, ako ništa barem vikendom.
Prva asocijacija na Zeliće mi je jedan stariji dida kojeg se moglo susresti i kasno u noć kako vozi biciklu
bez svjetala...ali zato je njegova vječita pjesma najavljivala da on stiže. Uvijek veseo, uivjek nasmijan.

Ostala mi je navika da se osvrnem oko sebe dok pišem blog... ili uzmeme telefon i upitam svoje "kako se ono
zvao"...ali više mi nema tko dati odgovora.....A sigurno bi se i moj ćaća sitija koje lipe priče vezane za "dida
s biciklom".....vezane za Zelićane....

Svako selo ima neku "zajedničku crtu", a za Zelićane bi se moglo reći da su to mirni, vedri i radišni ljudi.
I naravno, dosta ih ima zelene oči, po čemu su i dobili svoje prezime....

Otišao sam predaleko od teme...od fotografija....

Uglavnom, Rajko, ako imate još koju zanimljivu fotografiju Zelića, ili Zelićke brine, slobodno pošaljite,
rado ću ih objaviti na blogu.


Nadopuna posta 16.02.2012 17:00

Dobio sam još nekoliko fotografija iz Zelića, ali iz malo toplijih dana;




*



...i jedna, meni jako zanimljiva fotografija:



Osim fotografija, Rajko Zelić mi je u e-mejlu poslao i sljedeću informaciju:

"...A onaj čovik koji je pivao zove se Slave Zelić (Slave Pušonjin) živ je i ima poprilično godina ,slabo se kreće.
Njegov brat Dujčina ili Šicalo pretprošle godine je umra , bio je sinonim za selo..."


Rajko, hvala još jednom na fotografijama, i hvala što ste me podsjetili na Slavu Zelića...odnosno Slavu Pušonjina!




Oznake: Zelići

- 21:01 - Komentiraj post (3) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić