_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

četvrtak, 09.02.2012.

Sniježni nanosi u Razvođu

Konačno se bura smirila, i danas je bio lijep, sunčan, ali i dalje prilično hladan dan.
Jutro se budilo sa -10 stupnjeva, ali je dnevna temperatura prelazila za dva tri stupnja nulu.

Najpopularniji alat ovih dana je uz lopatu za snijeg, sigurno i brener za otapanje zamrznutih vodovodnih
cijevi.
Nakon pet dana "borbe", i ja sam uspio otopiti led u dovodnim cijevima, i sada uživam u blagodatima
tekuće vode.
Nažalost, mnogi i dalje pokušavaju otopiti led u vodovodnim cijevima, ali uzaludno.

Koliko je bilo hladno, možda bi vam najlakše opisao kad bi fotografirao ledom rascjepljenu
slavinu za tuš kabinu! (Ali...to sam se tek sjetio kad sam započeo pisati ovaj post...i sad je kasno...)

Ali, vratimo se malo samom naslovu posta.

Jutros sam morao do Drniša, i ponio sam fotoaparat da ovjekovječim velike snježne nanose, koji su prije tri,
četiri dana zatvorili cestu Oklaj-Drniš.

Naravno da sam dobrano zakasnio....da se snijeg već podosta otopio...ali, što je tu je...evo fotografija;

Prvo, fotografija mjesta gdje je nekada stajala rampa za željezničku prugu, kojom se nekada odvozila ruda iz Promine.
Ovaj kadar nije slučajan. Razvođe je mjesto gdje se "razvode vode", a na ovom mjestu se dijeli prominska od
drniške klime....prominska od drniške općine...U biti mjesto koje je uvjek neka granica....Od Rimljana, pa do
današnjih dana.



Ispred mene je vozio jedan Opel, koji mi je odlično poslužio kao "mjerilo za usporedbu", da bi lakše shvatili
koliko su zapravo sniježni nanosi visoki...Još naravno nadodajte na tu visinu najmanje metar snijega koji
se istopio u ova tri dana!

*

Od "rampe" pa do samog ulaza u Razvođe, vozite se kao jednosmjernim tunelom, i onda se zna dogoditi sljedeće:



....i kažu momci, "ajde prođite, šta čekate?"

A kuda????


I tako, u nekoliko minuta, eto kolone sa jedne i druge strane....




A da ne dangubimo, evo jedne fotografije Promine u ovim vremenskim uvjetima;




Na kraju, red je i jednu fotografiju i samog Razvođa objaviti...



Na izlazu iz Razvođa, opet ista priča...




...i opet se može voziti samo jednom trakom!



..i tako priča o sniježnim nanosima koja počima od "rampe", završava kod Gajića, ili vinograda Rajka Žulja,
ili skretanja za kamenolom...kako vam je draže.



Eto, ukoliko budete vozili ovih dana ovom prometnicom, vozite oprezno, jer mjesta za "bjeg" s ceste nema,
a podloga je jako skliska.

Zaboravio sam ono najbitnije vezano uz fotografije....

Zahvaljujem se sinu Ivanu, jer mi je napravio ove fotografije za blog.


Oznake: Razvođe

- 19:19 - Komentiraj post (3) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić