_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

nedjelja, 12.07.2009.

Završeno uređenje Gospe Čatrnjske

Subota ujutro, bila je u mom dnevnom rasporedu rezervirana za spavanje makar od 7:30 do 10:30 sati, jer sam se taman vratio iz noćne smjene.
Pokušavao sam zaspati, ali mi se cijelo vrijeme po glavi motao post „Vratija se John Medic iz Amerike“.
Glavnina priče bližila se kraju, a ja polako tonuo u san…kad odjednom „usred zone sna i jave“ zvoni mobitel…


Javim se…kad sa druge strane čuje se glas „'Alo Sany Bare je…slušaj…danas stiže oltar i namještaj za crkvu Gospe Čatrnjske…Bi li mogao doć' i napravit koju fotografiju….
Kad trebam doć? –upitam Bare….
Ajde….čujemo se čim stigne kamion….
Od spavanja nije bilo ništa, pa sam odlučio vrijeme dok čekam Barin sljedeći poziv posvetiti pisanju već spomenutog posta….

Sad malo preskačem događaje….i evo me već pred crkvom Gospe Čatrnjske….

Uobičajena ekipa kad su neki radovi u pitanju je već spremna, i radove (u svom stilu) otvara Ive.
„Njegov križ“ nije lak, i fra Šime mu priskače u pomoć pokušava Ga uputiti na pravi put….
Nakon Ive…krenulo je prenošenje i ostalih prilično teških elemenata od kojih su kamenoklesari trebali sastaviti oltar, ambon i svetohranište.
Kako bi teški elementi izgubili na težini…Ive je svako malo uskakao sa svojim „dozama“ humora….
Nekako u isto vrijeme kad i kamenoklesari….stigao je i stolar sa svojom ekipom koja je donijela namještaj za sakristiju.
Kamen po kamen…ploča po ploča….i svi su elementi bili spremni za montažu….majstori su se uhvatili posla…a ekipa pomoćnika je bacila na šije…i otišla na partiju balota….
Dogovor je bio da se opet sastanemo svi zajedno kad bude podizanje najteže ploče…i tako je i bilo….
Doduše, ja podizanje te ploče nisam fotografirao…ali sam zato napravio jednu „milenijsku“ fotografiju svih koji su pomogli majstorima, olakšali im svatko na svoj način opisani posao.

Nakon obavljenih radova, slijedila je zakuska za sve „sa slike“ u Zlate u organizaciji fra Šime.

Danas (nedjelja) sam napravio još nekoliko fotografija u crkvi Gospe Čatrnjske, i sada možete vidjeti na fotografijama cijelu priču koju spominjem u ovom postu zabilježenu okom kamere pod linkom:

http://s112.photobucket.com/albums/n187/prominac/Promina%20blog%202009/Postavljanje%20oltara%20u%20Gospe%20Catrnjske/

Tko je izradio projekt….tko obavio kamenoklesarske i stolarske radove….tko sve to financirao…tko organizirao…moći će te pročitati u jednom od mojih postova vjerojatno uskoro…

Fra Šime me zamolio da se nađemo potkraj mjeseca kako bi se dogovorili oko sljedećeg broj Župnog lista „Promina“ i još nekih stvari vezanih za „Prominsko lito“ koje će se održati u sklopu fešte za Malu Gospu….Tako da bi mogao neke informacije o svim planiranim događajima dobiti "iz prve ruke".






Oznake: Gospa Čatrnjska, religija

- 23:34 - Komentiraj post (1) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić