_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

petak, 08.05.2009.

Predstavljanje kandidacijskih lista za Lokalne izbore 2009 u Promini

Izborna promičba je krenula I u Promini.

Za sada se odvija na način da jedni postavljaju plakate, a drugi ih skidaju….kao da nema dovoljno koštela, brista, starih vrata, kontejnera, rasvjetnih stupova za sve?

Danas je na Radio Drnišu bilo predstavljanje lista iz Promine.
Nadao sam se negdje na web stranici Radio Drniša pronaći program predstavljanja Kandidacijskih lista, ali mi to za sada nije pošlo za rukom, tako da danas nisam uspio poslušati predstavljanje HDZ-a I HSP-a.

Odlučio sam jedan post na promina.blog.hr-u posvetiti prestavljanju Kandidacijkih lista koje možemo odabrati na sljedećim izborima u Promini.

Predstavljanje sam zamislio na način da Nositelji lista, napišu tekst kojim se predstavljaju biračima u Promini, te ga pošalju na e-mail promina.blog.hr@gmail.com, a ja ih sve zajedno objavim kao jedan post.

Ovim putem javno zamoljavam Nositelje lista Tihomira Budanka, Paula Cotu I Krstu Radas, ukoliko žele predstaviti svoje Kandidacijeke liste čitateljima promina.blog.hr-a, neka pošalju svoje tekstove na spomenuti e-mail.

Zamoljavam ih da tekst ne bude duži od dvije A4 stranice.

Nadam se da će tri dana biti dovoljno da Nositelji lista pripreme tekstove.
Ukoliko tekstove ne dobijem, onda ću objaviti letke koji se ovih dana mogu dobiti u Promini, koji su svima dostupni.

Za sada imam letak od HSP-a, Nezavisne liste Krste Radasa, I još mi nedostaje samo HDZ-ov materijal.

Nadam se da će Nositelji lista prihvatiti ovu moju ideju?


Nadopuna posta (10.05.2009):

-Jučer sam razgovarao s Krstom Radasom i on je u ime Nezavisne liste pozdravio ideju predstavljanja kandidacijskih lista na promina.blog.hr-u, te je suglasan da se Nezavisna lista predstavi tekstom koji se nalazi na njenom promidžbenom letku.
-Ideju je podržao i Tihomir Budanko, nositelja liste HDZ-a za Prominu, te je na e-mail poslao tekst pod naslovom „HDZ - PLAN I PROGRAM„ u kojem su kako i sam naslov govori navedeni planovi HDZ-a za Prominu.
-Jutros sam također razgovarao i sa Paulom Cotom nositeljem liste HSP-a, a on mi je rekao da materijal koji imam, nije njihov letak-jer se on tek tiska! Tako da za sada još nemam tekst s kojim se predstavlja lista HSP-a u Promini.
Obećao mi je poslati na e-mail njihov promidžbeni letak, ali je naglasio kako u letku ima dosta fotografija-te ne zna ima li smisla objavljivati odvojeno jedno od drugoga.

Napisao sam prethodno u postu:

„Nadam se da će tri dana biti dovoljno da Nositelji lista pripreme tekstove“.
Treći dan je sutra 11.05.2009 (ponedjeljak) u 20:38 sati, i tada će pristigli materijali biti objavljeni.






Oznake: Izbori u Promini

- 20:38 - Komentiraj post (5) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić