_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

četvrtak, 23.04.2009.

Trbuhom za kruhom….Ploče

Prije nekoliko dana napisao sam post pod naslovom „Trbuhom za kruhom“.
Post možete pročitati pod linkom:http://promina.blog.hr/2009/04/1626147176/trbuhom-za-kruhom.html

Osnovna ideja tog posta sažeta je u sljedećem citatu:





„Prije nekoliko godina, razmišljao sam o ideji da pozovem sve raseljene Promince i Prominke, da mi pošalju razglednicu iz grada u kojem sad žive… da vidimo gdje nas sve ima.
Na tu skoro zaboravljenu ideju podsjetila me pristigla razglednica od Nathali iz Cherbourga u Francuskoj…“


Danas sam dobio razglednicu u kojoj piše sljedeće:

Dragi Sanimire, pozdrav iz Ploča sa ušća Neretve od dvoje unuka Pajiše (Marića).
Pozdravljaju te Izvor i Latica.
Na razglednici je kao što vidiš pločanska riva (reprodukcija mog ulja na platnu sa nedavne izložbe) pa da imaš za lijepu uspomenu.
Prvom prilikom vidimo se u Oklaju, gore obavezno svratimo za blagdane.
Još jednom veliki pozdrav i podrška, čitam te i dalje,

Latica Š….


Zahvaljujem se Latici na lijepoj razglednici-reprodukciji njenog ulja na platnu.
Sjećam se kad su kod dida Pajiše dolazili unuci Izvor i Latica, ali sam zaboravio gdje oni žive….
Eto, znači naših Prominaca, iz obitelji Marić iz Oklaja, ima i u Pločama!


Svi ostali, koji se žele odazvati ovoj mojoj ideji, mogu poslati razglednicu na adresu:

Sanimir-Promina.blog.hr
22303 Oklaj

Oklaj je malo mjesto, a Sanimir i nije baš često ime, tako da će svaka razglednica sigurno stići na svoje odredište-moju adresu, kao što je i ova prva razglednica stigla!

Druga razglednica je već tu, i nadam se da će ih još dosta stići!

Razglednice su objavljene pod linkom:
http://s112.photobucket.com/albums/n187/prominac/Promina%20blog%202009/Trbuhom%20za%20kruhom%20Razglednice%20raseljenih%20Prominaca/


Šteta bi bilo ne posjetiti web stranicu Latice, i pogledati njene ostale radove pod linkom:
http://galerijalatica.blog.hr/

Bravo latice, oduševili su me tvoji radovi!

Oznake: Trbuhom za kruhom

- 17:28 - Komentiraj post (1) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić