_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

nedjelja, 05.04.2009.

Moje ime je Nathalie ...

Prije nekoliko dana dobio sam sljedeći e-mail:

„Bonjour,

Je m'appelle Nathalie VALIDZIC, mon grand-pčre s'appelait Ivan VALIDZIC, il est né en 1913 ŕ Citluk et je souhaite savoir si j'ai encore de la famille ŕ Citluk et prendre contact avec eux.
Je vis en France et je ne parle pas le croate mais je voudrais vraiment reprendre contact avec mes racines“.



Francuski nisam nikad učio... i sve se mislim... o čemu se tu zapravo radi?
Na svu sreću, postoji googlov program za prevođenje, i tako sam uspio saznati što mi želi reći Nathalie, unuka pokojnog Ivana Validžića čija obitelj nosi nadimak Dundovi.

Da se ne bi mislili što to piše na Francuskom Nathalie, evo prijevoda:

Moje ime je Nathalie VALIDZIC, moj djed se zvao Ivan VALIDZIC, a on je rođen 1913 u Čitluku i bilo bi pravo čudo kad bi imali nekoga od rodbine u Čitluku i uspostavili kontakt s njima.
Živim u Francuskoj i ja ne govorim hrvatski, ali stvarno želim uspostaviti kontakt sa svojim korijenima.

Možda i nije najbolji prijevod... ali nadam se da ste razumjeli poruku.

Nakon ove prve poruke, bio je još cijeli niz poruka kako s moje, tako i s njene strane... i dogovorili smo se da na promina.blog.hr-u objavim ovu priču, u kojoj pozivam njenu rodbinu Validžiće-Dundove, da joj se jave, a posebno ako sam dobro razumio, bratići Slobodan i Radmila.
Nisam siguran da li netko od vas posjetitelja Promina bloga poznaje Slobodana i Radmilu Validžić koji prema nekim informacijama žive u Zagrebu...ali ako tko poznaje...ja Vas molim da se javite na e-mail promina.blog.hr@gmail.com.


Nathalie sam obećao poslati fotografije kuće njenog djeda i Čitluka, da malo bolje upozna kraj iz kojeg je njen djed vjerojatno trbuhom za kruhom otišao u Svijet.
Nadam se da su joj se svidjele fotografije iz Čitluka, te da će ga jednog dana sa svojom obitelji i posjetiti....

Eto, prepoštam ovu priču vihoru interneta neka je nosi u Svijet,
Neka je nosi do Validžića...
Neka netko uputi našu odletjelu pticu...
Da upozna svoje „rodno jato“....

Zahvaljujem se svima koji će se aktivno uključiti u ovu priču.....


Oznake: Trbuhom za kruhom, Čitluk, Raseljavanje Promine

- 10:53 - Komentiraj post (4) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić