_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

subota, 17.01.2009.

Zbog opasnog otpada prijetnje blogerima!

Već sam pisao o prijetnjama tužbom koje su meni kao Božićna čestitka u obliku poziva mobitelom, stigli nešto prije nove godine…
Nisam namjeravao pisati post na tu temu, ne želeći naglašavati taj problem, misleći da će „oštećeni“ odustati od te tužbe.
Nažalost, „oštećeni“ me počeo neutemeljeno prozivati, a pošto on predstavlja određenu „instituciju“, odlučio sam pisati na tu temu.
Zamolio sam sve posjetitelje koji prate promina.blog.hr da mi pomognu i navedu kada i koga sam ja svojim pisanjem blatio, vrijeđao… omalovažavao… klevetao.
Na taj sam način pozvao i onog tko me namjerava tužiti, da iznese argumente na osnovu kojih me želi tužiti…

Više o svemu ako Vas zanima možete pročitati u postu „Sude mi“, pod linkom:
http://promina.blog.hr/2009/01/1625822295/sude-mi.html

Nadao sam se da će s tim postom ova priča završiti…

Nažalost, prijetnje tu nisu stale kad je promina.blog.hr u pitanju, jer se priča nastavila kad sam u jednom od komentara pročitao sljedeće:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Uredniče, pročitaj OVO, potravlje moje me obavjestio o PRIJETNJI koju je ANIONIMNI ostavio MENI ali kod NJEGA ...
Cop. ...
via xxxx

Pozdravljam Urednika bloga, kao i sve ostale komentatore... (osim promatram,razmišljam)...!!!!!

........zaista mi je dosta nje i nekog njenog VIRTUALNOG svijeta u kojem ona živi......nek je ne TIŠTI OTPAD i ne piše laži da je karcogen ,mutogen i sl ,......jer su ispitivanja potvrdila da je "BEZOPASAN"!!!
Znam da čeka 22.siječnja, kad se bude vadio opad..................ali je upozoravam da ne bude blizu jame,..... da se ne OKLIZNE u nju i upadne u otpat ......Bože sačuvaj,tek bi onda bio opasan i katastrofalan stoljećima!!!!!!!!!!!
Ako još jednom napiše komentar vezan za otpad i sl......neće trebat ići na sud kao svjedok (kako se ponudila) nego će dobit poziv kao "OPTUŽENA"!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nisam siguran dali prijetnje dolaze od iste osobe, i meni i „promatram, razmišljam“, ali u ovom slučaju se radi o prijetnji koja ima svoj pisani trag, i mislim da bi se i uredništvo Bloga trebalo uključiti u cijeli slučaj, te nam otkriti tko stoji iza ove prijetnje.

Povod prijetnje, „bezopasni otpad“, je posebna priča, a o tom sam OPASNOM otpadu pisao nebrojeno puta, ali za one koji nisu čitali, evo nekoliko citata:

“Analiza uzoraka otpada koji je neovlašteno bačen u okno bivšeg rudnika boksita u Oklaju, napravljena u Zavodu za javno zdravstvo “Andrija Štampar” u Zagrebu, govori da je riječ o opasnom otpadu.
Istraženi uzorci potvrdili su da je otpad u jami, nedaleko od sela Čveljići i Marići, kancerogen, mutagen i otrovan - novinarima je na konferenciji za medije, a na temelju spomenute i na pressici podastrte analize, pojasnila dipl. ing. biologije Tanja Radić Lakoš, članica Županijskog vijeća HSP-a”.

Neki nisu vjerovali toj analizi, pa su naručili novu u kojoj se navodi:

Otpad koji je dovezen u Čveljiće se…“ne može odložiti na odlagalište neopasnog otpada, budući izmjerene vrijednosti klorida, otopljenog organskog ugljika i ukupnih rastopljenih tvari prelaze dozvoljene granice iz Pravilnika o načinima i uvjetima odlaganja otpada, kategorijama i uvjetima rada za odlagališta otpada (Narodne novine 117/07)“.
„Predmetni otpad potrebno je zbrinuti sukladno zakonskoj regulativi o postupanju s opasnim otpadom. Otpadu se pridodaje ključni broj: 17 01 06*“.

Komu ni to nije dovoljno, evo i izjave koja se može pronaći na web stranici Ministarstva zaštite okoliša…

Tvrtka Viatoni d.o.o. najavila je da će sama postupiti po rješenju Inspekcije zaštite okoliša

U listopadu 2008. Inspekcija zaštite okoliša nadzorom je utvrdila nezakonito odlaganje otpadnog iskopnog materijala iz Luke Šibenik d.o.o. u jamu Dočina koja se nalazi između zaseoka Čveljići i Marići u Oklaju, od strane tvrtke Viatoni d.o.o. iz Zagreba.
Tvrtci Viatoni d.o.o. rješenjem je naređeno uklanjanje otpada s predmetne lokacije putem ovlaštene osobe te su protiv nje podnesena dva optužna prijedloga predviđena Zakonom o otpadu za utvrđene nepravilnosti.
Kaznu izriče nadležni sud.

Inspekcija zaštite okoliša prati postupak od donošenja rješenja do njegovog izvršenja.
Tvrtka Viatoni d.o.o. izvijestila je inspekciju dopisom od 15. prosinca 2008. da je stupila u kontakt s tvrtkama koje su u mogućnosti izvesti traženi zahvat te da će otpad putem ovlaštene osobe biti zbrinut u prvom slobodnom terminu ili konkretnije u periodu od 12. do 22. siječnja 2009.

Tvrtka Viatoni d.o.o. sama je u dopisu navela da svjesna svoje pogreške nije izjavila žalbu na rješenje inspekcije.
Inspekcija će nastaviti s nadzorom sve dok lokacija ne bude očišćenja od otpada.

Što se tiče oprečnih nalaza koji se spominju u medijima Inspekcija nije ovlaštena komentirati ih. Nedvojbeno je da se radi o opasnom otpadom te da on treba biti zbrinut na zakonom propisan način putem ovlaštene tvrtke. Inspekcija zaštite okoliša na tome i radi.


VRATIMO SE PRIJETNJAMA

Nakon što su prijetnje iznesene, Blogerske vode su se uzburkale, i na tu temu napisani su sljedeći postovi:

“Ima jedan svijet”-Vrisak!
Link: http://doninsvijet.blog.hr/2009/01/1625828194/vrisak.html
„Lobym“- ZAUSTAVIMO NASILJE I PRIJETNJE !!!
Link: http://lobotomya.blog.hr/2009/01/1625831246/zaustavimo-nasilje-i-prijetnje.html

Napisano je I dosta komentara kod:
“promatram, razmišljam”
Link: http://donstina.blog.hr/
“zuzayok”-post “AZBESTNA SMRT DIREKTNO NA ŠPINU”
Link: http://zuzayok.blog.hr/2009/01/1625811924/azbestna-smrt-direktno-na-spinu.html


Često smo mogli čitati kako se Blogere progoni zbog napisanih postova, i tu policija u kratkom vremenu pronađe Blogere, zapljeni im računala….

Sada kad se prijeti Blogerima koji su samo citirali navode koje svatko može pročitati u dnevnim novinama, tako burnih reakcija nema!

Ja se ovim putem zahvaljujem svim blogerima koji su na svojim blogovima, u komentarima, pisali, digli svoj glas
protiv nasilja, prijetnji...podržali jedni druge!







- 12:36 - Komentiraj post (13) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić