_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

petak, 07.03.2008.

Završeno uređenje nogostupa u Oklaju

Još prošli tjedan završeni su radovi na uređenju nogostupa u Oklaju, ( ali ja sam bio u gužvi pa kasnim sa postom...)
Izvođaču radova ostalo je koliko mi se čini još samo povući bijele linije, i radovi su gotovi.

Evo nekoliko fotografija koje sam napravio prije nekoliko dana kad su se radovi privodili kraju pod linkom.

Većina redovitih posjetitelja Bloga može primjetiti kako su ovo vjerojatno prvi radovi koji se izvode u Promini, a da se oko njih nije «digla prašina».
Od izlaska Natječaja za izvođenje radova do njihova završetka prošlo je samo koliko mi se čini šest mjeseci.
Možda je za nekoga i šest mjeseci mnogo, ali kad se sjetimo koliko su se dugo uređivali nogostupi u centru Oklaja, onda možemo biti i te kako zadovoljni.

Uglavnom, meni se sviđa način na koji je uređena najprometnija ulica u Oklaju, jedino bi se mogla uputiti zamjerka projektantu što nije predvidio drvored koji je nekad u toj ulici postojao, a sada ga više nema.

Oznake: općina promina, Život u Prominia

- 20:16 - Komentiraj post (2) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić