_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

petak, 23.11.2007.

Izbrisani postovi Promine?

Svako malo na promina.blog.hr-u osvane komentar nad kojim se zamislim kad ga pročitam.

Komentar današnjeg dana je:

«Ukoliko vam moderator promina.blog.hr izbriše post slobodno ga pošaljite bez bojazni da će biti izbrisan..
Možete psovat, kritizirat i sl. ali vam post neće biti izbrisan.»

Šta reći na komentar?

Prvo…., postove pišem samo «ja», i nitko drugi, tako da ja vaše «postove» ne brišem, jer ih na ovom Blogu, niste u mogućnosti niti pisati.

Ovo ne pišem bez veze, jer je za post «Knin-Promina 1:1» optužen jedan moj kolega, pa je skoro on «pobranao» ono što sam ja «zaslužio».

Tako, još jednom za sve koji to još nisu zaključili, ponavljam, samo je jedan Urednik promina.blog.hr-a, i nije potrebno druge ljude «proganjati» zbog mojih postova!

Upozoravao sam nebrojeno puta da u svojim komentarima na postove ne psujete, ali neki se toga nisu htjeli ili mogli pridržavati.
Kao primjer mogu navesti «Meternika» koji je napisao nekoliko odličnih komentara, ali svakog je barem u jednom dijelu «začinio» psovkom, i bio sam u nedoumici što s takvim komentarima napraviti.
Jednog sam ostavio… jednog cenzurirao… a jednog izbrisao….

U jednu ruku, čak mi je i drago da se pojavio netko tko će kritizirati moj rad… jer ispada da sam ja sve komentare upućene na moj račun brisao.
Eto, pozivam sve koji se žele «obračunati» sa mojim «cenzuriranjem», neka posjete Blog Izbrisani postovi Promine pod linkom.

Inače, ovih dana razmišljam po ne znam koji put do sada, da li nastaviti pisati Blog ili ne.. da li uopće napisati post na tu temu.
Od više prijatelja dobio sam dobronamjerna upozorenja koja nisu za zanemariti… pogotovo s obzirom na opasnosti koje mi prijete od ljudi čije titule nisu baš «bezazlene».
Iznenadio sam se kad sam čuo koga su sve moji postovi «dotakli», i tko sve prati promina.blog.hr, te koliko su neki postovi «odjeknuli» u nečijim glavama.

Iskreno, nije me strah nikoga, jer sve ispričane priče su istinite i stojim iza svega što sam napisao.

Žalostan sam kad se ljudi sa «titulama» boje promina.blog.hr-a.
Besmisleno je pisati Blog u kojem me jedni prozivaju zbog brisanja «kritičkih komentara», a drugi mi rade o glavi zbog napisanih postova.

«Biti u pravu u krivo vrijeme, isto je što i biti u krivu.»

Do nekog sljedećeg posta….
Živili,

Oznake: Život u Promini

- 20:22 - Komentiraj post (73) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić