_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

četvrtak, 08.11.2007.

Klasa «Realist»

Kad sam započeo pisati promina.blog.hr prije više od dvije godine, namjera mi je bila «prikupljati» sve dostupne informacije sa interneta na jedno mjesto.
Na taj način sam vjerojatno uštedio dosta vremena mnogim Promincima u pretraživanju interneta, u potrazi za vijestima iz Promine.
Namjeravao sam objavljivati samo pozitivne informacije, a negativne prepustiti zaboravu.
Želja mi je bila predstaviti Promini sa što više (pozitivnih) informacija na jednom mjestu, ali i čuti mišljenja čitatelja Bloga, o situaciji u Promini.
Ali sve je čini mi se krenulo u nekom drugom smjeru.

Zadnjih dana razmišljam o komentaru gospodina Džape koji glasi:

«Šteta što se blog u većem dijelu pretvorio u trla baba lan da joj posjetioci dođu na blog svaki dan .Bila bi šteta da se pretvori u radio milevu.»

Teško je olako prijeći preko takve, iskreno rečeno loše ocjene za moj rad i trud u prezentaciji Promine.
Ipak, i naslovi «Tek samo ćakule» imaju svoju težinu i to nisu gluposti.
Kad sam napisao da se u Miljacku prima novi radnik, mislio sam da će se netko od Prominjaca aktivirati-probuditi da se zaposli netko iz Promine. Zar je glupo očekivati da se u četiri godine od 2004-2007 od preko desetak novih radnika primi makar jedan Prominjac?
Ćakula je završila kako sam i napisao-pretpostavio. Znam da Prominci imaju veze za zapošljavanje u HEP-u, ali znam da tim vezama ne zapošljavaju Promince, nego svoju bližu rodbinu i stranačke kolege -što je u današnje vrijeme nepotizma sasvim normalna stvar, ali to može i ne mora biti tema jednog od budućih postova.

Gospodin Džapo opet navodi:

«….nisam baš naišao ni na jednu inicijativu da ne kažem akciju koja bi potakla promince da daju svoj doprinos poboljšanju života u promini i da naravno za to izdvoje koju vlastitu makar i simboličnu kunu”

Lijepo ovo zvuči, samo gospodine Džapo zaboravljate da feštu povodom Velike Gospe u Promini niste htjeli sponzorirati s obrazloženjem : «Volim Prominu, ali ne volim Promince… S guštom sam dao Drvaru 100,000.00 kuna, a Vama nedam ništa!»
Možda se Varam ili loše čujem, ali do mene ne dolaze o Vama informacije kao o nekom velikom «humanitarcu».
Ako se svrstavate u skupinu «40 Prominjaca iz Zagreba» koji su «navodno» donirali milijun kuna, onda je to druga priča.
Bilo bi zanimljivo kad bi fra Šime javno objavio spisak donatora, kao što je to objavio KUU «Pormina», onda bi sve bilo puno jasnije. Samo bi onda bio problem što bi se milijun pretvorio u 350,000.00 kuna, a ostatak do milijun bi bilo teško objasniti.

Ipak, gospodin Džapo se vjerojatno nije javio zbog mog lošeg pisanja, nego zbog moje «cinične» ankete u vezi otvaranja staračkog doma i rada našeg Načelnika.

Komentar Bogatićanina: «Lako je ovako sjesti pred PC ili se
nalaktiti na šank i rušiti sve vlasti i vlade a ne poduzimati ništa”, dao mi je razmišljati jesam li možda ja taj koji samo grinta i "ruši" vlast?

Ispada da sam je protiv otvaranja doma.
Pa ljudi moji, tko bi bio sretniji od mene kad bi konačno mogao objaviti informaciju da je Dom otvoren, ali treba biti realan.
Zar ste zaboravili da je još prije skoro dva mjeseca raspisan natječaj za uređenje nogostupa prema Osmanovcu, i što se dogodilo? NIŠTA.

Ajmo na brzinu pretpostaviti što je sve potrebno da bi se Dom otvorio:

-Raspisati natječaj za «sanaciju i izmještaj biodiska» npr do 15.11.2007.
-Izabrati najpovoljnijeg ponuđača 25.11.2007.
-Izraditi novi «biodisk» pretpostavimo do 10.12.2007
-Izraditi ateste struje, vode, kućanskih aparata…. 15.12.2007.
-Raspisati natječaj za Ravnatelja? Izabrati ga do 31.12.2007.
-Novi ravnatelj raspisati natječaj za zapošljavanje djelatnika u Dom- 15.01.2008.
-
Eto nas već u 2008, i Načelnik je opet u situaciji da poziva novinare i najavljuje otvaranje za dva mjeseca, jer fale još neke "sitnice"!

Ali u cjeloj se priči zaboravlja i mala sitnica.
Tko je zapravo vlasnik Doma?
Općina Promina ili županija Šibensko-kninska?
Koliko se sjećam i Župan Goran Pauk je obećao otvaranje do Nove godine???

Gospodin Džapo-Predsjednik Općinskog Poglavarstva Promine navodi i sljedeće:
“U PROMINI trenutno ima nezaposlenih 50-tak ljudi, 35 žena i 15 muškaraca. Pitam se koliko ih zapravo traži posa, a znam da završen tečaj za njegovateljicu imaju 3 žene”.

Mene zanima što je Općina napravila na osposobljavanju budućeg kadra za starački Dom.
Valjda ste u ovih pet godina imali vremana napraviti kakav Program, akciju?
Koliko se sjećam za njegovateljice je Zavod za zapošljavanje Drniš organizirao osposobljavanje, ali svih šest žena je bilo iz općine Drniš, a ne Promina, i svi su im troškovi bili plaćeni!
Tri žene iz Promine koje spominjete, tečaj su završile zahvaljujući općini Knin, a ne općini Promina!
Općina Knin im je platila dio tečaja, dok su ostatak platili sami iz svog džepa!

Mogao bih Vam još napisati milijun odgovora, premda sam Vam htio napisati samo sljedeće:

Gledajući sve što se dešava u Promini i kako prolaze oni koji se bilo što pitaju zaključio sam da je možda najbolje držati se sljedeće poslovice:
«Čovjeku je bolje prilagoditi se nego prepusti vremenu i drugima da ga prilagođavaju».
To što se sad javljate Vi, a nikako Načalnik Žare Duvančić, najbolje objašnjava sljedeći citat:

«Obećanjima jednog čovjeka ne može se do beskraja vjerovati, jer ih ni jedan ne može ispuniti u cijelosti, zato ih je potrebno čuti iz drugih usta, da bi im ponovno svi vjerovali»

Znam da će te sad još žešće navaliti na mene.
Znam da bi mi bilo bolje ćutati, ako ne zbog mene, onda zbog supruge i budućnosti svoje djece.
Sve znam, ali znam da volim Prominu, ja u njoj i za nju živim.
Ako prestanem pisati «Ćakule» iz Promine, to će biti samo zbog moje obitelji.
Moja djeca -moje «grijehe» nisu dužna nositi.

Oznake: Život u Promini

- 18:23 - Komentiraj post (19) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić