_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

petak, 09.02.2007.

Malo ćakula iz Promine

Ovih dana nisam napisao neki post, jer mi se čini da i nema baš nešto novoga.
Malo mi zamjerate da sam zaspao, pa ću se na koju uru probudit da vidim šta ima oko mene.

Ako pogledam malo uokolo po mom naselju šta vidim...

Ljudi pomalo pripremaju još drva za zimu....
Obrezuju se voćke... loza....
Susjed nastavlja sa bespravnom gradnjom kuće na terenu čije granice prelaze i na drugu stranu puta....
E da ova je dobra...
Susjed odlučio da mu je malen teren i lipo proširio međe i na teren do svoga.
To što je na taj način zauzeo i cestu, te ju je suzio sa dvanaest metara na jedan metar nikome ne smeta.
Za sada je teren samo označio piturom, ali uskoro se priprema betonom izboriti svoje međe!
Sad je zanimljivo pitanje kako mi svi na to reagiramo?
Nikako?
Ali iskreno rečeno, bude li meni tisno autom proć pored njegove kuće, slabo će i on pored moje prolazit.

Malo sam razmišljao i o Staračkom domu.
Izgleda da nije više dovoljno doći u novine i na televiziju da bi se nešto poduzelo u rješavanju nekih problema.

Znači ukoliko želimo da se taj dom konačno otvori moramo poduzeti radikalne mjere...

Možemo se npr. zaputiti na Markov trg u Zagreb....
Možemo se traktorima (tko ih ima) voziti sporo kroz Oklaj i tako ometati "gust" promet na relaciji Zagreb-Split.
Možemo nekoliko puta pojedinačno poput mnogih koji traže svoja prava zaprijetiti da će mo se ubit bombom da se otvore konačno ta radna mjesta jer nemamo od čega živit...
Starci mogu zaprijetit štrajkom glađu dok god se ne otvori dom zvan "Čežnja"....
Ali kao i obično, ni mi niti nitko drugi neće poduzeti ništa.
To je jedini starački dom koji se zatvorio, a da se nikad nije niti otvorio...

Idemo dalje...

Prominska misa u Zagrebu...

Kad se u devetom mjesecu planirao odlazak članova KUU "Promina" sa fra Šimom na "Prominsku misu" u Zagreb, meni su neki zamjerili što nisam tada krenuo za ZG i zapitali se "Kakav sam ja to Prominjac kad ne želim ići s KUU na Misu u ZG?".
Za misu u drugom mjesecu 2007. osim KUU "Promina" bilo je govora da će fra Šime ovaj put povesti i malene ministrante.
Ministranti su o tom pričali danima...
Nažalost, na misu je ovaj put u ZG krenuo samo fra Šime.
Zanimljivo je da se nitko ne pita zašto?
Očito da se nekome nije svidjela "Prominska misa" u devetom mjesecu, pa nije bilo u interesu da se i ovaj put tamo pojave Prominci i Prominke u narodnim nošnjama našeg kraja....

Eto.... dosta ćakula za danas....




Oznake: Dom za starije i nemoćne osobe u Oklaju, KUU Promina, Prominska misa u Zagrebu

- 14:01 - Komentiraj post (2) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić